Träning torsdag 20 maj 2010 (Anna K)

Först kommer lite bilder och klipp från förra torsdagsträningen.


Ellen Olsén, Elin Fräsén-Dahllöf (längst bort) och Linnéa-Louise Appelholm-Schäfer tränar spagat.


Först ut är Lisa Olsson, som bara voltat en gång förrut. Hon ska börja i truppen till hösten. Därför kör hon bara vanlig volt såklart. Sedan följer pikerade volter av Juli Jonsson, Sofia Edström, Ebba Karlsson, Linnéa-Louise Appelholm-Schäfer, Ellen Olsén, Elin Fräsén-Dahllöf, Ebba Danckwardt-Lillieström och Anna Hermanson. Filmar gör Linnéa Larsson som var skadad i en fot.


Här ser ni vårat underbarn Sofia. Hon är 7 år (ja, SJU ÅR!!!) och provar här frivolt frivolt för första gången. Hon klarade det lite senare på träningen, men vi missade att filma det...


Elin Fräsén-Dahllöf och Anna Hermanson kör frivolt samtidigt. Snyggt va?


Och här kör de rondat flickis samtidigt, men tyvärr är inte Ninni så bra på att filma ;P

Det var allt om förra veckans träning. Imorgon kommer ett inlägg om dagens träning, som alltså var den sista för terminen. Det är ju så man vill tjuta!

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hälsa Sofia att jag tycker att hon är GRYM! Det där kunde inte jag förens jag vet inte huuur gammal jag var då!

2010-05-28 @ 16:49:56
URL: http://panikanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0