Bilder ht-06 -- vt-07 (Anna K)

Ojojoj, här ska ni få se på bilder ni! <3 <3 <3

Jag har gått igenom lite kort från 06/07, alltså 4 år sen! Alla är så små!!! :D

Jag lägger ut lite kort på er som gick redan då. Så får ni själva jämföra om ni tycker att ni är bättre nu..... ;P


Anna i handvolt!


Stephanie i ett sidhopp, Stephanie gick ju i andra gruppen då, så det finns inte så många kort tyvärr :(


Ni är sjukt söta allihopa såklart, men titta på Linnéa A-S? Så söt!


Gruppbild från träning:
Bakre raden: Ebba D-L, Julia, Elin H, Lovisa.
Främre raden: Alicia, Anna, Ida, Elin F-D, Linnéa L, Emma, Linnéa A-S, Sandra.
Längst Fram: Alexander.


Lite suddig stretch med Anna, Ebba D-L, Elin F-D och Linnéa L.


Anna splittar glatt!


Linnéa L kör överslag.


Ebba D-L gillar inte riktigt split, eller???


Jo visst, det där ser ju mindre smärtsamt ut!


Ebba D-L i handvolt.


Elin F-D i split!


Och Elin F-D i överslag.


Emma i volt! Man måste över snöret! HAHA, tänk att vi voltade över ett hopprep!


Ida står på händer.


Emma kör flickis!


Gruppbild igen:
Bakre raden: Ninni, Alexander, Louise, Linda, Anna, Ebba D-L, Ida, Alicia, Linnéa L, Julia, jag.
Främre raden: Emma, Elin F-D, Lucas, Josse, Lejla, Lovisa, Sandra, Linnéa A-S, Johanna, Linnea S.


Ida tränar också splitten!


Linnéa L och Emma är söta!


Och Linnéa A-S splittar hon med.


Linnéa L tränar stäm efter rondaten, tror jag? :O


Stephanie ska stå på händer.


Jobbig uppvärmning där Linneorna hoppar harskutt.


Anna i volt.


Och Ebba D-L som krashar i en plint, HAHA!


Elin F-D i spagat.


Emma kör överslag.


Linnéa A-S i flickis.


Linnéa L i volt.


Upprop i den lilla ringen! :D


Och ännu en del av uppvärmningsbanan, långkullebytta från plint.


Och armgången!


Anna hjular fint.


Ebba D-L kör hårt på det här med att man skulle över repet!


Elin i handvolt! Kul bild!


Ja och ibland satte ni er ju faktiskt på rumpan, men se så glad Emma är ändå!


Linnéa A-S i handvolt.


Linnéa L har liiiite problem att hålla ihop benen i överslaget här.... :D


Lite stretch, fast alla verkar göra lite olika?


Och så den klassiska avslutningshögen! BYE BYE ÄPPELPAJ! HAHA

Och där är inlägget också slut!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så söta! :)

2011-01-26 @ 11:12:24
URL: http://annahermanson.blogg.se/
Postat av: Ebba D

haha vilka bra bilder diggar min fina min i spliten haha :]

2011-01-26 @ 12:06:12
URL: http://ebbalilliestrom.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha guud så söta.. och små!! haha känner att jag kör med ett leende på läpparna hela tiden på bilderna! och det gör jag ju fortfarande! GYMNASTIK!!!!!! <3

2011-01-28 @ 14:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0