Tävlingsbilder (Anna K)

Lägger in så många bilder jag orkar :DD


Dags för förträning. Proffshjälp från Malou uppskattas! <3


Kajsa i grupperad volt.


Ebba D utgång ur grupperad volt.


Förträning på tumblingen.


PERFEKT hjulning av Ebba K!


Defilering.


Mathilda och Matilda bar våran maskot :D






Först var det Valfrid, med bland annat Cheerleading...


...och åttiotalsnummer.


Sen var det Dags. Gulligt avslut av Vilma och fint ljushopp av Ebba K.




Hannah i grupperad volt.


Linnéa A på väg ur grupperad volt.


Så ska ett avslutsleende se ut! (Ebba D)


Eller så här! (Anna)


Eller så här! (Elin)


Sen måste man äta också :D


Ellen tränar lite balans.


Och sen får hon hjälp av Rebecca att stretcha.


Hannah, Emma, Rebecca och Kajsa byggde lite med Matilda.


Anna står med benet rakt upp och Emma står som en... tupp (HAH det rimmade!!!!)


Örebros killar, SHIT vad duktiga!


Matilda var först ut på tumblingen.


Sofia i frivolt.


En till som avslutar mästerligt! (Stephanie)


Emma går ur en frivolt.


Här ser vi Rebecca sträcka på vristerna ordentligt! Som vi tjatade!!! :D


Ebba D i flickis.


Lagbild!


Och med Ninni och mig!


12 gymnaster i spagat! <3


Prisutdelning.


Ja, vi är nöjda med poängen! ;P

Nä, nu har jag suttit i 40 minuter!!!! Jag får se om det blir fler bilder nån mer dag. Men vi har ju klippen med, så det borde väl räcka???

Vi ses på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0