Tävling i Södertälje 27 mars 2011 Klass B (Anna K)

Hej hopp!

Hoppas att alla är nöjda med dagen, ni har varit sjukt duktiga! Att ni orkade hela dagen var verkligen imponerade. Tyvärr har ju inte jag någon film på Klass B-lagets tumbling varv, vilket ju är riktigt synd för de var bland de bästa ni gjort! <3

Men ni kan få se trampett-varven, och de grupperade volterna är ju jättefina iallafall, och många av de pikerade, men vi ska nog öva lite ljushop ;PP



Juli Jonsson, Matilda Johansson, Amanda Hult, Vilma Johansson, Kajsa Hallberg, Hannah Rämme, Ellen Olsén, Linnéa Appelholm-Schäfer, Stephanie Falk, Ebba Karlsson, Linnéa Larsson och Emma Bergström.

Poäng: 8,1 (men med ganska många fall, så jättebra jobbat tjejer!!! ;* )



Från tumblingen har jag bara lite kort, men jag lägger ut dem:


Defilering


Stephanie och Hannah, och Juli och Matilda med vår maskot Konrad.


Dags att börja! Jag är riktigt snygg också förresten......


Amanda och Matilda hjular.


Emma (längst bort), Stephanie och Linnéa L hjular också.


Vilma och Hannah hjular.


Jaha, allihopa på ett fint led...


Juli ska göra en frivolt.


Amanda ska göra en frivolt.


Ebba K ska göra en frivolt (jag tror att Carro hade lite problem att ta korten på rätt ställe först).


Hannah i frivolt.



Ellen i frivolt.


Linnéa A-S i frivolt.


Juli i sin hoppomvändning, bra stäm!


Linnéa L i rondat, nästan i bild!


Hannah i rondat.


Kajsa eller Ebba K i rondaten, de är så lika :D


Ellen i rondat.


Emma i salto.

Gruppbild:

Övre raden: Hannah, Linnéa L, Emma, Stephanie, Linnéa A-S, Ellen.
Nedre raden: Amanda, Juli, Matilda, Kajsa, Ebba K, Vilma.
Och så Konrad då.


Coooola!


Och så avslutar vi med en bild på Linnéa A-S och Stephanie, tycker ja!

Poäng: 8,6 (fyra av 25 lag!)


VI ÄR BÄST! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0