Terminsavslutning våren 2006 (Anna K)

Jag ska peppa igång terminen med lite kort från terminsavslutningen våren 2006. OMG ni är så små och söta allihopa!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Här är alla som då gick i "stora gruppen", det som nu är Truppen: Emma (kvar<3), Jag, Amanda, Lovisa, Johanna H, Johanna A, Linda S, Ninni, Louise, Ebba  D(kvar<3), Anna (kvar<3), Lina, Linda A, Lejla, Linnéa A (kvar<3), Agnes, Linnéa L (kvar<3), Elin H, Elin F (kvar<3), Stephanie (kvar<3), Lovisa och Josefin.

Och jag tror att Stephanie och jag fyllde år, så det är därför vi står upp för de andra sjunger!


Ebba ville också stå upp... Eller nåt? ;P


Sen värmde vi upp med hopprep, här ser vi Anna hoppa nån läcker ström säkert...


Sen var det dags för mattprogrammet. Elin F visar en fiiin kullerbytta och övriga gruppen står fint uppställda. OMG vad proffsiga vi kände oss här alltså!


Linnéa L visar hjulning.


Och Linnéa A blir passad på en handvolt minsann!


Emma gör en rondat. Stiligt!


Och så lite plint också, här ser vi Linnéa L göra ett ljushopp ner från plinten. Svårt...


Linnéa A blir gör kullerbytta på plint.


Jag hittade även några kort från avlutningen från Lilla gruppen.


Här ser ni en LITEN Jonna få sitt diplom (jo visst vet ni, diplom!!!!)


Och här ser vi Amanda Hult, varför det tänker ni, hon har väl slutat, men se NEJ för hon kommer att börja igen! Ni vet man kan ju inte sluta med gymnastik, det är för roligt. Vi hälsar Amanda hjärtligt välkommen tillbaka!

(Annars kommer jag ju bara att lägga upp bilder på er som går kvar såklart!)


Hur söta är inte alla??????

Kommentarer
Postat av: Anna

Herregud vad små vi va! haha :)<3

2011-01-12 @ 16:36:39
URL: http://annahermanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0