Första träningen, som sagt.... (Anna K)

Oj vad det var roligt att träna er igen, ni underbara människor! Och det kanske märktes lite, lite på flåset och lite på stretchen att det varit sommar, men jag tyckte att det gick jättebra! Alla körde ju typ det de körde innan lovet så.

Närvarande idag var inte så månge, men i åldersordning:
Linnéa Larsson
Emma Bergström
Elin Fräsén
Stephanie Falk
Ellen Olsén
Emma Sander

Och Så Maja Landberg som var där och tittade på.

Det enda tråkiga med hela lektionen var att jag bara tog en, enda fjuttig bild. Men den är å andra sidan apsnygg! ;P <3


Ellen, Emma och den lätt efterblivna Linnéa tränar stretch. Snygga!

Imorn kör vi järnet igen!


Kommentarer
Postat av: emma

haha men tack! jag känner mej såååå vig när man ser den där haha not! ;) då får du ta mer imorron då :D

2010-09-05 @ 16:09:38
Postat av: emma

hahahahaha lätt efterblivna linnéa! haha så skön du e :D

2010-09-05 @ 16:10:48
Postat av: Linnéa

Haha jag har sååå snygga trosor på maj!! :D

2010-09-05 @ 17:32:35
Postat av: anna

ja, trosorna är väl ändå det bästa med dig på de bilden ..... ;P <3

2010-09-05 @ 17:55:20
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Ebba D

Fasen att vi missa men imorrn ! Wihu så kul det ska bli ! :D<3

2010-09-05 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0