Wifolka GF / Ebba D

Jag ska barra påminna er alla om att vi är underbara och helt klart fantastiska.
VÄRLDENS BÄSTA TRUPP/LAG/KOMPISAR! <3

och med VÄRLDENS BÄSTA TRÄNARE som gjort allt MÖJLIGT!!! ANNA OCH NINNI jag är SÅÅÅ TACKSAM för allt med air flooret då allt satte igång på riktigt! Ni skaffade tävlingslicensen till oss och trampett,dräkter eller jag kommer ihåg när ni hade köpt den blå mattan och vi blev så glada över den. Ni har aldrig gett upp hoppet och se hur det gick 3 vinster!! och det kommer bli fler!
Tack <3




WIFOLKA GF!

Puss o kram / ebba d


Kommentarer
Postat av: Ninni

Ebba.. Vad fint skrivet!! Nu fick jag en tår i ögat och om anna hade sett mig nu hade hon nog armbågat mig och kallat mig tönt.. ;)



Jag instämmer i att ni är helt fantastiska, för det är ni! Och Anna och jag hade inte gjort allt detta om det inte var för att ni är så toppen allihopa. Ni är utan tvekan världens bästa trupp och vi är superstolta över alla framgångar!!!



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-11-29 @ 16:16:10
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Ebba D

haha det skulle hon antagligen :)



vad roligt att höra ! :D :D :D :D<333333

2010-11-29 @ 16:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0