Gymnastikfröken tränar studsmatta! (Anna)

När min gymnaster gör diverse avancerade bakåtvolter och skruvar nöjer jag mig med enkla famehopp, lite handvolter och vanliga grupperade volter. Här får ni se hur roligt jag och min bästis Johannakan ha på min studsmatta.


FAME!!! (Ja, min mage hänge över lite där, men jag böjer mig ju framåt :* )


Här kör vi lite volt, men vi är inte så duktiga att peka med tårna...




Nåt?


Ibland blir det bara pannkaka!


Här gör vi handvolter, men vi måste träna lite på att synka asså...


Hoppelihopp!


Men mest larvar vi oss bara....


Min bästaste bästisvän!

Kom igen, lägg upp lite hoppbilder ni med. De lär ju bli lite bättre! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0