FESTEN!!! (Anna K)

Vilken fest det var igår alltså! De sista gick hem kvart i ett. Det var skitkul, tack så mycket alla!

Mer bilder kommer i veckan. Nu kommer några gruppbilder. Vi vill också passa på att gratulera Elin, Linnéa L, Vilma, Kajsa, Juli och Sofia till den ärofyllda segern i femkampen.







VÄRLDENS BÄSTA TRUPP!!! :D <3

Bakre raden: Anna Kellander (tränare), Ebba Danckwardt-Lillieström, Anna Hermanson, Ida Dahl, Elin Fräsén-Dahllöf, Linnéa Larsson, Emma Bergström, Stephanie Falk, Ninni Kellander (tränare)
Mellanraden: Lisa Olsson, Juli Jonsson, Ebba Karlsson, Rebecka Riccono, Vilma Johansson, Sofia Edström, Amanda Hult, Matilda Johansson
Främre raden: Josefin Hult, Linnéa Appelholm-Schäfer, Ellen Olsén, Kajsa Hallberg, Julia Winqvist, Hannah Rämme

Vi ses i höst! <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha så kul det var :D saknar gymnastiken redan!

2010-06-06 @ 19:03:19
Postat av: anna

måste hålla med ebba där ;)

2010-06-06 @ 20:52:31
URL: http://annahermanson.blogg.se/
Postat av: anna

jag saknar det med redan!!! Och då har ändå jag, Josse och Amanda kört hela dagen idag med ;P



Men vi kanske får ses nån dag i sommar och köra mer, jag har ju airflooret hemma och båda ni har väl stora gräsmattor? Det finns saft kvar också, men de sista chipsen har jag tänkt att äta upp nu ikväll till emn film, slapp!!! :D

2010-06-06 @ 20:57:12
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0