Lite från mig (ANNA H)

nu ni har vi lite gymnastikbilder igång här.
Är faktiskt ganska nöjd med resultaten, trodde att jag hade tappat mer, men nej nej det sitter i ändå :)

Spagat med vänster ben, sitter som en smäck!

Spagat med höger ben är jag nästan nere i.

Splitten ja det går frammåt. Jag ska stretcha som fasiken och jag ska inte göra något annat än att komma ner!

Och det där gillar jag.

Och ja en bild på när jag ja står på armaran haha :P


Men nu blir det att stretcha stretcha stretcha och juste jag sprang några ruscher som emma kom till tips med också. Det är bara trampetten som saknas. Och airflooret. Och mattorna. Och ja hela laget ;)
Det var allt från mig.

anna

Kommentarer
Postat av: anna

SKITBRA ANNA!!!!!

Vad duktig du är, det ser ju jättebra ut, du verkar inte ha tappat nåt ju <3 :D



Nu får ni andra följa Annas exempel och lägga ut lite träningsbilder på er. Är ni lika viga som Anna? ;P

2010-08-01 @ 18:42:01
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha :) <3

2010-08-02 @ 16:57:02
URL: http://annahermanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0